dinsdag 27 maart 2012

maar 5 min zin om te koken

Vandaag op mijn verjaardag wou ik deze middag een snelle snack. Ik eet heel graag pasta en ravioli dus waarom me zelf eens niet verwennen?

Ik zou wel niet meer dan 5 min koken in het totaal dus kwam ik op dit idee.

Wat heb je nodig?
* verse ravioli ( spinazie en kaas)
* ketchup
* dunne plakjes kippenfilet
* groene kruiden

5 min te gaan en start !

Water kookt en de ravioli er ingooien. Ondertussen ben ik naar mijn tuintje geweest en heb ik wat oregano, kervel, basilicum en koriander meegenomen. Ravioli afgieten en in een leuk bordje doen. Ketchup er op. Kippenfilet met de schaar fijn knippen. De kruiden er opleggen en klaar.

Heel simpel en lekker !
Als kind at ik graag spaghetti gewoon met ketchup ( wie niet?) maar als je het niet lekker vind kun je ook gewoon tomatenpuree nemen hoor ;)

Geniet nog van het zonnetje vandaag !!!!

Groetjes xxx

1 opmerking:

  1. Lotje,
    Das allemaal goed en wel, maar da voor mij staat er niet op. 'k Zal dus maar geduldig wachten.D.

    BeantwoordenVerwijderen