vrijdag 18 mei 2012

ijsjes voor de katjes

Als het zo warm weer is zie ik mijn katten ergens lui liggen. Meestal onder mijn stoel ligt er wel een kat. Ik hoor in de verte de ijskar en roep uit gewoonte : papa de ijskar is er , ga je er achter ? Ik geef toe het is erg dat ik mijn papa er achter laat gaan maar na meer dan 21 jaar vind ik dat iemand anders hetwel eens mag doen. Terwijl ik mijn ijsje opeet zie ik Vuitton en Luca me aankijken en ik voel me direct schuldig. Ja schatjes baasje maakt ook een ijsje voor jullie.


Het is simpel om te maken, zoek een leuke vorm voor ijsblokjes ( ik heb ze in alle vormen = bloemen , visjes ,...). Doe er kattenmelk in ( geen gewone melk dat is slecht voor hun) en als afwerking , ja meer decoratie gooi ik er nog wat kattenbrokjes in. De diepvries in en voila !

En terwijl ik mijn ijsje verder op eet hoor ik het smakkend geluid van mijn twee schatjes.
groetjes charlotte

1 opmerking:

  1. Ha, dat moet ik onthouden voor de volgende keer dat ik 'n ijsje wil eten en Maurice (mijn kater) het wil afpakken ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen