zaterdag 18 augustus 2012

kaartje

Het weer ... wie praat er nu niet over ? Het is officieel te warm en iedereen weet er van. Maar goed ik geef toe dat ik deze maand lui ben als het over mijn blog gaat. Maar mijn tante en nonkel worden 60 jaar en ik wou toch een kaartje kunnen afgeven. Een eenvoudig kaartje bij deze

De enveloppe werd een papieren bruin zakje. Daarom stempelde ik hun namen met mijn nieuw setje.
Het kaartje is heel eenvoudig maar dat is mijn tante haar stijl van kaartje dus speciaal voor haar dit dan.

Veel zonnige groetjes en geniet met volle teugen van dit weer !!!

charlotte

meedoen met de give-away ? klik dan maar rap hier ! 

3 opmerkingen:

  1. Oom & tante gaan vast heel blij zijn met jouw zelfgemaakte kaart en enveloppe. Het is toch het leukst om zelfgemaakte dingen te sturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die enveloppe geeft dat eenvoudige kaartje toch iets extra. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch ontzettend leuk geworden! Ze zijn er vast blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen