dinsdag 5 februari 2013

Thee?

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik drink sinds 6 maand thee ! Ik was een echte koffie drinker en vond thee maar water. Ik herzie mijn menig dus volledig ! Een half jaar geleden kwam ik tot de conclusie dat ik echt te weinig dronk en hier iets moest aan doen. Zoals de meeste weten droogt koffie dus je lichaam uit. Ik zocht eerst thee dat ik lekker vond en munt, appel en rode vruchten thee's waren mijn ding. Ondertussen drink ik alles graag en ben ik verzot op. Ik kocht me dan ook een waterkoker ( ben er zo blij mee :p ! ).
 
 
Ik hou van losse thee maar die theebuiltjes zijn niets voor mij. Ik vergeet ze af te wassen, doe er te veel/weinig thee in , doe ze niet goed dicht met als gevolg dat ik het maar een pruts werk vind. Toen ontdekte ik de biologische thee zakjes die je zelf kan op vullen.
 
Dank zij een vriend van me ontdekte ik in Antwerpen een geweldig thee winkeltje. Het winkeltje noemt de The Tea Collection en bevind zich in de groendalstraat te Antwerpen.  Ik raad iedereen de Cherry lady aan. Wat een geweldige thee met veel vruchten maar vooral wilde kers.

veel groetjes
charlotte

5 opmerkingen:

  1. Thee is heerlijk! Mijn dochter Charlotte drinkt ook potten thee in haar eentje weg.
    Wij houden erg van groene thee. Bij de Xenos (ik weet niet of die in België ook is) kun je echt heerlijke groene thee kopen.
    Groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon niet zo ver van de nederlandse grens en daar is een xenos. Ik zal zeker eens kijken voor die thee. Bedankt voor de tip ;)

      Groetjes charlotte

      Verwijderen
  2. Lekker he thee :) Ik drink er serieus wel een anderhalve liter van per dag. Dank je wel voor de tip over het Antwerpse thee-winkeltje. Daar ga ik eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hè ik ben ook een echte theeleut ;-)

    BeantwoordenVerwijderen