zaterdag 20 juli 2013

Bladwijzer

Ik lees graag historische romans. Een echte bladwijzer is niet direct iets voor mij. Pomponnetjes dat vind ik altijd leuk om te zien ( en om te maken) dus waarom daar niet een bladwijzer van maken?

Ik vond nog een bolletje blauwe fluo wol. Als ik snelle pomponnetjes moet hebben doe ik dat meestal met een vork. Gewoon er rond draaien, draadje in het midden en knippen dan.
Het eerste ( links) was wat te klein dus na wat meer wol rond mijn vork te doen kwam er de rechtse. Ze zijn niet allemaal even lang de draadjes, maar dat vind ik net leuk. Je kan ze bij knippen als je een rondere wilt of eventueel meer wol rond je vork doen.
Zorg er wel voor dat je 1 lang stuk wol houdt voor tussen je boek te steken.
Voila, nu kan ik het tussen mijn boek steken.

Groetjes Charlotte

2 opmerkingen:

  1. Ik lees ook graag historische romans ! Ken je De Kathedraal ? Schitterend voek over de bouw van één . de reeks van Diana Gabaldon over de reiziger is ook een echte aanrader! Staat soms als Fantasy aangegeven , maar dat is gewoon omdat ze onze tijd en tweehonderd jaar geleden willen combineren met een soort tijdreizen. Die reeks gaat over het schotland van een jaar of 250 geleden maarschoon jong ! En ook over Frankrijk in die tijd en de emgratie naat amerika en zelfs over de Burgeroorlog
    Ja, schitterend ! Aanrader

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken het boek niet, maar bedankt voor de goede tip :)! Ik ga er zeker eens achter zoeken. Ik droom altijd weg als ik zo'n boeken lees. Soms lees ik ook wel andere soorten boeken, maar voor mij blijven historische romans het beste.

      Groetjes charlotte

      Verwijderen