maandag 29 juli 2013

letterbak #1

Ik kocht een tijdje geleden  deze letterbak voor zeer weinig geld.
Dit is mijn project voor de zomer om er iets leuk van te maken. Veel is er nog niet van gekomen want ik ben meestal niet thuis ( feestjes, festivals, op reis, ...).

Ik deed nu al één van de kleinste vakjes.
Ik had eerst een kartonnetje gesneden perfect op maat, maar ik kreeg het er niet meer uit ! Na wat gepruts kwam het er uit. Voor het later eenvoudiger te maken als ik het er nog eens uit wil, maakte ik het wat kleiner.

Er komen ook nog enkele vakjes met kaartjes die ik leuk vind. Hoe het er gaat uitzien op het einde weet ik nog niet :).

De rest komt later wel !

Veel groetjes charlotte

ps: Zelf je collectie washi/masking tape's aanvullen? Doe mee met de Give-Away -> klik hier!

1 opmerking:

  1. Jaaa...leuk zo'n opgepimpte letterbak, ben benieuwd hoe hij gaat worden!! Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen