donderdag 6 februari 2014

Deze week ....

Deze week begon school terug. Ik had gehoopt op een rustig tempo de eerste week, maar de taken vliegen me nu al rond de oren. Gelukkig zijn er ook taken die eigenlijk wel leuk zijn :).

De natuur is in de war en dat weet volgens mij ondertussen iedereen al.

Er zijn nu zowel binnen als buiten bloemen aanwezig bij mij thuis.

Het is wel kouder aan het worden. Ik zit nu in de periode dat ik veel soep wil eten. Niet de alledaagse soepen zoals wortelsoep, tomatensoep, preisoep, ..... maar eerder iets anders.

In de winkel zal ik deze kervel staan... IK WIL KERVELSOEP!

Toen ik naar huis reed kwam ik op het idee voor er nog spinazie bij te doen. Natuurlijk ook 1 ui, kippenbouillon, 1 aardappel en kruiden gingen er bij. 

Lekker!

Voor school werk ik aan een taak waarvoor ik een kunstwerk moet maken. Pompons worden er in verwerkt. Tijdens de pauze en mijn springuren maakte ik deze. Ik kreeg gelukkig wat hulp van Bo. We bleven er maken tot ons bolletje wol op was.


Veel groetjes Charlotte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten