zaterdag 14 juni 2014

Deze week....


Deze week had ik examen blokfluit en zingen. Maandag heb ik samen met een vriendin heel de middag geoefend voor het examen. Van al die Si-mol(letjes) te spelen zagen we ineens een echte mol! Ik kan je wel alvast meedelen dat het examen schitterend ging! Ik kon de zenuwen onder controle houden en zo was de lector uiteindelijk heel tevreden.

Er waren ook momenten dat de wolken veel interessanter waren dan mijn cursussen.


Gelukkig waren er ook mooie dagen, zodat ik buiten kon studeren ( om na 20 minuten terug naar binnen te gaan: auw die zon in mijn ogen!).


Als ik dan toch tijdens dat studeren eens pauze neem, dan maak ik mijn toertje in de tuin. Even genieten van de bloemen en al die kleuren en ik kan weer verder!

Naar de vakantie kijk ik al enorm uit! Zo eens een aperitief momentje ( met water in plaats van alcohol) laat me dan toch even wegdromen. 


De vakantie sfeer heb ik dan ook doorgezet naar het eten die avond.
Kleine blokjes aardappelen met ajuin, zoete rode paprika en veel kruiden ( look, oregano, peper, zout, paprika poeder en fromagio mix) . Nog een beetje olijfolie en de ovenschotel kon in de oven. Als je niet veel tijd hebt dan kun je eerst je aardappelen even snel koken en dan de oven in doen met de groenten.

Ik maakte nog wat mayonaise met look klaar. Heerlijk bij de aardappelen, maar als je nog weg moet die avond niet doen dan!


Elke avond drink ik nog mijn chai tea latte. Heerlijk!. Sinds dat we een dolce gusto hebben, kan ik genieten van heerlijke koffie en thee. Handig tijdens het studeren om te pauzeren.

Mijn laatste examen heb ik donderdag. Nog drie te gaan en dan begint de vakantie voor mij. Ik ga alvast met mijn pepe en mama voor twee dagen naar Milaan volgend weekend. Mijn pepe wou nog eens vliegen en nu dat zijn gezondheid het toelaat nemen we met hem de vlieger richting Milaan! Ik kijk er zo naar uit want dit zal een weekend zijn dat ik nooit zal vergeten.

Veel groetjes Charlotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten