zaterdag 5 oktober 2013

Herfst gevoel

Het was deze week toch nog tamelijk warm, maar vandaag valt het me zo op dat het ineens herfst is. Ik liep door de tuin en er liggen al veel blaadjes op de grond.

Op weg naar school kwam ik al paddenstoelen tegen en stapte ik op nootjes ( auw). Ik vind het altijd zo mooi om te zien dat het landschap andere kleuren krijgt. Ik vind vooral de rode/dieprode tinten mooi.
De herfst is nog niet lang bezig, dus er zal nog veel veranderen in het landschap. Ik gaf mezelf een kleine opdracht om een paar woorden te kiezen die voor mij gelijk staan aan de herfst. Natuurlijk kan ik wel 100 woorden bedenken, maar hier alvast een paar.
 
De haard die brand, de gezelligheid, mijn liefde voor sjaals, de kleuren in de natuur, soep die ik ineens lekkerder vind, .....
 
 
Ik heb dus totaal geen problemen er mee dat het donker word en kouder. Hoe voel jij je bij de herfst? Ben je een type dat er echt last van heeft dat het donker word en koud? ...
 
Geniet toch maar van al dat moois.
Groetjes charlotte
 


 

2 opmerkingen:

  1. Ik moet zeggen dat ik geen fan ben van het weer dat de herfst met zich meebrengt. Maar van de rest geniet ik volop! Het huiselijke, de feestdagen, de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een echt wintertype! Ik hou van de koude. Dan voel ik me beter. Dat klinkt raar en anderen vinden dat ook raar, maar het is nu zo. Grtj

    BeantwoordenVerwijderen