zaterdag 14 september 2013

Retro Kandy Vintage

Al een tijdje zoek ik naar een vintage winkel waar ik me goed voel. Vaak vind ik het te duur voor wat het maar is en dan merk ik dat ik zelf vaak de kleren niet "durf" te dragen. In Sint-Niklaas is er een nieuw winkeltje gestart. Ik liep er voor bij en besloot om eens te gaan kijken. Wat een leuke ervaring! leuke kleren en accessoires voor een goede prijs.

Het winkeltje noemt dus retro kandy vintage of RKV. Het is in de regentiestraat 7 in Sint-Niklaas. Check zeker de site eens want je kunt ook daar spulletjes kopen -->www.retrokandyvintage.com
Je vindt er verschillende kleren uit verschillende periodes.

Ik kocht zelf deze leuke cardigan voor de winter voor 22 euro. Hij is van de jaren 50.



Super warm en ik vind de kraag geweldig. Het is een echte winter kleur en door de strepen slank het zelf nog af. Ik ben wat ronder en daarom ga ik vaak teleurgesteld buiten. RVK heeft veel Amerikaanse kleren dus ook wel grotere maten. Zeker eens gaan kijken als je in de buurt bent en laat me weten wat je er van vond ;).

groetjes charlotte

1 opmerking: