zondag 29 december 2013

Aardappelen.... mmmm

Ik eet soms echt een graag aardappelen. Het liefst zelf nog met de schil er aan. Eenvoudige bereidingen die uiteindelijk leiden tot iets lekker, dat is mijn doel als ik kook.

Ik begon eerst met een grootte ovenschotel klaar te zetten en keek daarna wat er allemaal nog in huis was. Ik deed aardappelen, ajuin, verschillende paprika's ( kleine en grootte), pijp-ajuin, tijm, oregano, paprikapoeder, komijn, curcuma, look, peper, zout, olijfolie, scheutje witte wijn en nog een heleboel kruiden ( ik meng echt alles) in de ovenschotel.

Dan ging alles voor een +/-40 minuten de oven in op 170°c.
Het is dus eenvoudig, restverwerkend en lekker om dit te eten in combinatie met vlees of gewoon eens enkel aardappelen met groenten. Als je wat te veel het gemaakt kun je het eventueel de volgende dag koud of warm opeten.

Veel groetjes charlotte

1 opmerking:

  1. Klinkt goed! Vandaag nog aardappelen gegeten, maar dan wel gewoon als prak... met bloemkool hihi.

    BeantwoordenVerwijderen