donderdag 12 december 2013

Snel een ring maken!

Bijna een jaar geleden had ik ringen gekocht waarmee ik zelf een ring kon maken. Eindelijk had ik eens vijf minuten tijd en ik wist niet goed wat te doen. Ik zag het zakje liggen met mijn ringen en het leek me leuk om eindelijk eens zelf een ring te maken. Vaak zie je op internet mensen die zelf de leukste ringen maken!

Ik had voor mezelf al lang uit gemaakt dat ik een ring wou met knopen. Ik nam mijn doos met allerlei gekleurde knoopjes en ik kwam tot deze samenstelling.
Leuke felle kleuren. Eenvoudig maar mooi!
Vandaag deed ik mijn ring aan voor school. Het deed me wel iets dat ik een ring droeg die ik zelf had gemaakt. Iemand vond al dat wel iets weg had van een "Watermeloen ring".

Hebben jullie al eerder je eigen ring gemaakt? Hoe zag die er uit en hoe heb je die gemaakt?

Veel groetjes Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten