zaterdag 14 december 2013

Genieten van de kleine dingen

Ik merk dat ik nu meer kan genieten van kleine dingen. Door mijn school heb ik nu weinig vrije tijd en merk ik dat ik veel belang hecht aan gezelligheid als ik thuis ben. Wat doen jullie voor het gezellig te maken thuis? Waar kan jij van genieten?

Ik geniet van het kleine kerstboompje dat ik kocht. Dit jaar hebben we voor de eerste keer geen grootte kerstboom, doordat het wegens te druk niet gaat. Het voelt wel raar aan, maar dit kerstboompje brengt toch ook wat sfeer.

Voor tv zitten met popcorn. Gezellig, lekker en toch een beetje "gezonder" dan chips. Ik snoep zelf niet veel want fruit is voor mij snoep, maar af en toe heb ik ook wel zin in iets zoutig!

Mijn katten ..... Die zorgen er altijd voor dat ik voldoende liefde en knuffels krijg. Op hun dekentje in de zetel liggen ze vaak te dromen van eten (toch zeker Oscar). Op de foto zie je nu Luca. De oudste van de drie maar wel de kleinste.

Langzaam aan begin ik me nu klaar te maken voor de examens. De kleine dingen rond mij zullen me er hopelijk door helpen. Wie nog leuke tips heeft, laat ze zeker weten ;)

Groetjes Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten