zaterdag 18 januari 2014

Ontspanning tijdens al dat studeren

De eerste 3 examens zitten er op, nu nog 6 te gaan. Soms heb ik echt een nood aan frisse lucht. Eens in de tuin rond gaan zorgt dan voor voldoende zuurstof in mijn hoofd.
Achteraan grenzen enkele weien aan onze tuin. Vanaf dit plekje zie je de kerktoren staan. Op de foto zie je de toren moeilijk, maar als je goed kijkt vind je hem wel!

Er komen ineens hier en daar bloemen te voorschijn. 

Oscar ging natuurlijk mee op pad met mij en eiste wat aandacht.

Na al die frisse lucht smaakt een verse muntthee echt!

Mag niet ontbreken! ( lichte verslaving?)

Mijn mama had deze leuke "blauwe druiven" gekocht ( er zal wel een andere naam voor bestaan?). Toch een beetje leven in huis vind ik.

Vuitton die bij me is tijdens het studeren. Het is toch gezellig om zo een kat bij je te hebben tijdens het studeren.


Geniet nog van jullie zondag!
Groetjes Charlotte

2 opmerkingen: