woensdag 26 juni 2013

Je eigen lens maken

Ik had al een iemand zien lopen met zo een lens. Ik was aan het fotograferen en dacht er terug aan. Snel nam ik wat papier en een stanser. Dit zijn de voorlopige ideeën, maar het lijkt me leuk om een kader te maken voor mijn camera. Hoe je dit dan doet? Gewoon het papier voor je camera hangen of zelf vasthouden.
 
Het zijn maar testjes maar het hartje vind ik het beste. Als ik tijd heb dan maak ik wel een leuk sjabloon dat stevig is om voor mijn lens te hangen.

Ik loop graag naar de brievenbus. Niet enkel om de post te gaan halen ( I love cards!), maar ook om te genieten van de bloemen die er staan. Geniet je mee met mij?
Groetjes Charlotte 

2 opmerkingen:

  1. Ja dit is erg leuk! Heb je dit artikel al eens gelezen:

    http://vinkacademy.nl/fotografieles/diy-bokeh-kit/

    Dat is ook echt een super effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof iedeetjes ga ik ook eens proberen en mooie bloemen
    :)

    BeantwoordenVerwijderen