maandag 21 april 2014

Vrolijk Pasen!

Eerst en vooral voor iedereen een vrolijke Pasen! 

Met mijn grootouders ging ik met hen voor Pasen naar Oostakker. Daar vind je de Lourdes grot. Het werd een gezellig uitstap met achteraf een wafel en koffietje. Ik geloof wel in het idee van voor iemand een kaarsje te laten branden. Als ik weet dat iemand dat voor mij doet, doet dat me iets. Tijdens de examens hecht ik er veel belang aan. Ik liet dan maar een kaarsje branden voor mijn familie en vrienden.


De grot ging normaal open zijn, maar wegens herstellingswerken, maar ons kaarsje konden we ergens anders laten branden.



De kerk die er staat vond ik geweldig! Ik was blij dat ik toch nog enkele foto's kon trekken. Heel veel kleur voor in één kerk te zien, maar het had iets vond ik. ( zie de foto helemaal bovenaan) 

Veel groetjes 
Charlotte 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten