dinsdag 5 augustus 2014

Een sapje voor de dorst/honger

Iedereen drinkt het al lang een smoothie of een sapje. Smoothie's maak ik zelf vaak, maar mijn centrifuge boven halen voor een sapje te maken --> nee dus. Ik overtuigde mezelf om toch terug mijn centrifuge boven te halen. In plaats voor al dat afwas werk krijg ik wel een heerlijk vers sapje en als ik voldoende maak kan ik heel de dag er van genieten. Nog een pluspunt? Er is wel heel veel fruit en dat mag niet slecht worden he!

Even kijken wat er allemaal nog was en uiteindelijk werd het dit:
- 2 appelsienen
- 2 roze pompelmoezen
- 2 gele kiwi's ( zespri's)
- 1 cavaillon meloen
en uiteindelijk 1 zakje vanille suiker ( het miste iets voor mij)

Dat alles in mijn machine en klaar!


Een hele dag kon ik genieten en drinken van mijn sapje! Ik ga toch wat meer uitproberen met mijn centrifuge. Dat afwaswerk neem ik er dan wel bij. Wie heeft er leuke recepten voor met groenten een sapje te maken? 

Veel groetjes
Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten