woensdag 13 augustus 2014

Vakantie in Thailand

Het was nu de derde keer dat ik in Thailand was. We hebben er vrienden dus dat betekend steeds een blij weerzien. 


Ik hou van tijgers. Natuurlijk is het beter voor dieren om in de vrije natuur te leven, maar deze tijgers worden beschermd omdat ze anders vermoord kunnen worden ( of ze vermoorden mensen). Ze kweken er dan ook mee, maar het geen typische dierentuin, het is een speciale plaats voor tijgers. Ze hebben er nu op dit moment 40 ( elke formaat en leeftijd is aanwezig).



Ik heb het altijd al voor aapjes gehad. Ik kwam een groep apen tegen ( me happy!).


Ik vind het zo jammer dat deze foto niet scherp is. Ik toon jullie nu maar enkele foto's want ik heb er zoveel dat het onmogelijk is om alles te tonen.


Dit is Tia, Erik zijn hond. Hij werd mijn maatje in Thailand. Een super lief hondje dat overal mee naar toe ging en dan telkens in de auto op mijn schoot in slaap viel. Toen we bij de tijgers waren namen de toeristen en de thaien meer foto's van hem dan van de tijgers!


Ik koop steeds deze jasmijn bloemetjes als ik daar ben. Het is mijn favoriete geur!

Een heel kort  mini berichtje dus over Thailand. Als ik over het eten zou beginnen dan kan ik nog lang blijven schrijven. Echt mijn ding de thaise keuken!

Waar zijn jullie deze zomer geweest of naar waar ga je binnenkort? 

Veel groetjes
Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten