woensdag 27 augustus 2014

Viva lola en een dagje naar Parijs

Een geweldig weekend was het! Zaterdag naar Viva Lola in sint-niklaas met mijn nicht en dan maandag zeer vroeg opstaan voor een dagje Parijs. Hier volgen enkele foto's!


Nee, dit is geen overdreven sterrenhemel, maar een bellenhemel. Wat mooi vond ik het om te zien! Grote machines maakte een windhoos van bellen en de lichten maakte het nog mooier om naar te kijken. Daar stond ik dan te springen en te draaien tussen de 100000000(000) bellen. Even terug was ik een klein kind.


Op het dak van centre pompidou zag ik deze graffiti tekening op een muur. Ik moet er wel bij zeggen dat het ongeveer even hoog was als de kerk er naast.

Telkens als ik in parijs ben ga ik naar de vintage buurt naast Les Halles en centre pompidou. Ik kocht er deze keer ook weer leuke tassen. Mijn favoriete aankoop was deze keer mijn schoenen. Ik hou van mijn grote voeten, maar nu nog meer van mijn nieuwe schoenen!


Het was maar kort voor een dagje, maar het was geweldig!

Nog even vakantie en dan terug naar school. Ik geniet nog van de rustige dagen, maar laat de spanning toch maar komen van mijn laatste jaar kleuteronderwijs. Ondertussen kijk ik al uit naar de eerste dag dat ik juf zal zijn van mijn eigen klasje. Wat een geweldige job ga ik hebben/ heb ik !

Veel groetjes
Charlotte

1 opmerking:

  1. Zo mooie schoenen! Ik ben ook al een tijdje naar zo'n schoenen op zoek, maar altijd is er wel iets aan dat ik niet mooi vind :p

    BeantwoordenVerwijderen